Roční období se rychle střídají, ani jsme se nenadáli a je za námi jaro. A co v tom jarním učení prvňáčci prožili a čemu se naučili? Zaměřili se v činnostech především na spolupráci ve dvojicích a skupinách, procvičovali čtení s porozuměním a zdokonalovali jeho techniku, protože už znají všechna písmenka. Už si řekli, čím se vyznačují pohádka nebo báseň, a seznámili se s bajkou. V matematice počítali do dvaceti a hráli si s různými geometrickými tvary i tělesy, uměli je pojmenovat. Častěji se při učení dostali ven na krásnou školní zahradu i hřiště, protože je lákalo sluníčko a bylo tepleji. Na vlastní oči se mohli přesvědčit o tom, jak se z nenápadného malého poupěte stane nejdříve květ a potom plod, kolik práce mají včeličky s opylováním, co můžeme zasít a co zasadit, které květiny nás na jaře mohou potěšit a jak se jmenují ta nejznámější mláďátka domácích i volně žijících zvířat. Znáte je také? Jak se jmenuje třeba to od ovečky a berana? Prvňáčci to vědí!
Romana Moskalová