POVINNĚ ZVEŘEJŇOVANÉ INFORMACE
Napsal Mgr. Jana Ošeldová dne .
Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 442/2006, která stanoví strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle § 5 odst. 1 a 2 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
Název:
Základní škola Doubrava, okres Karviná, příspěvková organizace
Zřizovatel školy: Obec Doubrava, Doubrava 599, 735 33 Doubrava
Organizace byla zřízena za účelem poskytování základního a zájmového vzdělávání
Organizační struktura:
Statutárním orgánem je ředitel školy Mgr. Tomáš Ptáček (v případě nepřítomnosti zastupuje zástupkyně ředitelky Mgr. Jana Ošeldová)
Kontaktní poštovní adresa:
Základní škola Doubrava, okres Karviná, příspěvková organizace
Doubrava č. 546
735 33 Doubrava
Úřední hodiny:
Pracovní dny 7:00 – 14:30
V době hlavních prázdnin upraveno
Telefonní čísla:
Ředitelna- 596 549 105
Sborovna – 596 542 217
Email:
Adresa internetové stránky:
Adresa e-podatelny:
E-mail: zsdoubrava@zsdoubrava.cz
ID datové schránky: rpemkyg
Účet organizace:
Číslo účtu/kód banky: 86-6016100257/0100
Identifikační čísla:
IČO: 750 26 350
Žádost o informace:
Žádosti o poskytnutí informace dle § 13 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, se podávají písemně poštou na kontaktní adresu organizace.
Příjem žádostí a dalších podání
Žádosti a podání se podávají písemně poštou na kontaktní adresu organizace. Ústně lze podat žádost: telefonicky, osobně u ředitele.
Písemně lze podat žádost: poštou, předáním písemné žádosti na podatelně organizace, elektronickou poštou, prostřednictvím datové schránky.
Opravné prostředky:
Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání ve lhůtě do 15 dnů od doručení rozhodnutí nebo od marného uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti v případě uvedeném v § 15 odst. 4. zákona č. 106/1999 Sb. Odvolání se podává u povinného subjektu, který rozhodnutí vydal nebo měl vydat.
Postup při podávání stížností:
Stížnost adresujte řediteli školy, jde-li o zaměstnance školy. Stížnost ústní je nutno zaznamenat, autorizovat, stává se z ní stížnost písemná. Písemná stížnost se zařazuje do zvláštní evidence (datum podání, jméno stěžovatele, adresa, označení předmětu stížností, kdo šetřil, výsledek šetření, opatření k nápravě, datum podání zprávy o vyřízení stížnosti a výsledek ověření, jak byla splněna opatření k nápravě) u ředitele školy.
Lhůty k vyřízení stížností: stížnosti bez nutnosti šetření – do 10 dnů
stížnosti při šetření – potvrzení přijetí do 5 dnů, vyřízení do 30 dnů
O ústních jednáních při šetření bude sepsán zápis (jména přítomných, výstižné líčení, výsledek jednání, autorizace všemi přítomnými). Stížnost je vyřízena uskutečněním opatřením k odstranění závad a vyrozuměním stěžovatele.
Nejdůležitější používané předpisy:
Zákon 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělání (školský zákon)
Zákon 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících
Vyhláška č. 48/2005 Sb., o základním vzdělávání a některých náležitostech plnění povinné školní docházky
Vyhláška č. 16/2005 Sb., o organizaci školního roku
Vyhláška č. 73/2005 Sb., o vzdělávání děti, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných
Výroční zprávy:
K dispozici v ředitelně školy a na webových stránkách organizace.
Prohlášení o přístupnosti webových stránek najdete ZDE.